سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها، پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
هیئت پیروان شهداءشهرستان اسدآباد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اعتراض به اهانت غربی‏ها

 در 14 سپتامبر 2005، 12 کاریکاتور ناشایست از چهره ی محمد رسول الله (ص) در یک نشریه دانمارکی منتشر شد. سپس همین کاریکاتورها در نشریه های دیگری در آلمان، اتریش و فرانسه به انتشار مجدد رسید.ماجرا با حمایت های پراکنده ی برخی از سیاستمداران اروپایی از این اقدام به اسم آزادی بیان ادامه پیدا کرد. 

این ها همه در حالی است که طبق نص صریح کنوانسیون بین المللی حقوق مدنی و سیاسی سازمان ملل متحد، مصوبه 26 دسامبر 1966 و لازم الاجرا بر اساس قطعنامه 2200 A مصوب 23 مارس 1976، (که به امضای کشورهای عضو از جمله کشورهای اروپایی و امریکا رسیده) عمل نشریه دانمارکی جرم تلقی شده و نقض قوانین بین المللی محسوب می شود.
بند دوم ماده بیستم این کنوانسیون به وضوح می گوید: "هرگونه ترغیب به تنفر ملی یا نژادی یا مذهبی که باعث تحریک به تبعیض و یا دشمنی و خشونت گردد، به موجب قانون ممنوع می باشد." 

بنابراین، نه فقط به عنوان مسلمانان، که به عنوان 1.5 میلیارد نفر از 6 میلیارد شهروند جامعه جهانی، از سازمان ملل متحد و سران دولت های جهان (به ویژه سران کشورهای اروپایی، که با حمایت های پراکنده از نشریه دانمارکی و تعلل در اجرای قوانین بین المللی، شامل کنوانسیون حقوق مدنی و سیاسی، قطعنامه اصول مدارا و قطعنامه ی حقوق بشر، زمینه ی خدشه دار شدن فضای مدارا و صلح جهانی را فراهم کرده اند) می خواهیم که به شکایت ما رسیدگی کرده، مرتکبین این جرم را مطابق قوانین بین المللی و در محکمه ای عادلانه محاکمه کنند و همچنین مراتب انزجار خود را از این عمل ناشایست اعلام کنند. 

ما مسلمانان، به دنبال خشونت نیستیم. مطابق اصول دینمان معتقدیم انسانیتِ انسان، بدون وجود آزادی واختیار محقق نمی شود و از صمیم قلب، به این گفته امام علی (امام اول شیعیان و خلیفه چهارم اهل تسنن) اعتقاد داریم که " با مردم مهربان باش! که اگر برادران و خواهران دینی تو نباشند، برادران و خواهران تو در خلقت اند".
حالا و در جهانی که هر روز بیش از پیش به سمت شکاف و تنفر پیش می رود و در شرایطی که مفاهیمی چون صلح و دوستی و مدارا بین ملت های جهان، هر روز شکننده تر از روز قبل به نظر می رسد، وظیفه شماست که با عمل به تعهداتی که قبلا داده اید، ثابت کنید که به ایجاد جهانی برابر و عاری از جنگ و تبعیض اعتقاد دارید. ما از صمیم قلب آرزو می کنیم که به ما ثابت کنید همانطور که ما به شما به چشم انسان هایی برابر و صاحب حق و شعور و فرهنگ نگاه می کنیم،شما هم به ما به چشم خواهران و برادران همنوعتان نگاه می کنید. این، حالا برعهده شماست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( جمعه 84/11/28 :: ساعت 3:16 عصر )

»» محرم

با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن محرم

ماه شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)- مجالس عزاداری

 (زیارت عاشورا؛ مداحی؛ سینه زنی)

به مدت 12 شب به شرح ذیل برگزار می گردد. شروع مراسم ساعت 8 شب می‌باشد.

10/11/84  

مصطفی دهبانی

خ آیت ا... جنتی روبروی پارک

11/11/84

صادق صادقی

خ آیت ا... جنتی ک شهید بسطامی

12/11/84

حمید نظریان

خ رفسنجانی پشت مسجد علی بن ابیطالب

14/11/84

شهید ارسلانی

بلوار دانشگاه شهرک پاسداران فاز2 ک ترانس برق

14/11/84

مجید صادقی

شهرک شهید قندی گلستان 2

15/11/84

فردین کاظمی

خ آیت ا... جنتی ک شهید وارسته ک شهید رجبی

16/11/84

محمد جهانی

شهرک شهید قندی جنب میدان

17/11/84

شهید قاسمیان

چهار راه امیرکبیر خ آیت ا... کاشانی ک جاوید

18/11/84

امیر کرمی

خ آیت ا.. جنتی ک شهید وارسته ک شهید جنتی

19/11/84

عباس سلیمان اختیاری

خ رفسنجانی ک شهید اختری بن بست شهید فرهادی

20/11/84

مهدی ولائی

شهرک پاسداران کوچه ارشاد2

21/11/84

سعید مرادی

بلوار سید جمال الدین روبروی امامزاده



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( جمعه 84/11/14 :: ساعت 1:16 صبح )

»» شهرستان اسدآباد

«بسم الله الرحمن الرحیم»

این وبلاگ جهت کسب اطلاعات همشهریان محترم از برنامه‌های هیئت پیروان شهداء بروز می‌شود، امیدواریم که از پیشنهادات شما برای هرچه بهتر اجرا کردن مراسمات و نیز ادامه کار این وبلاگ استفاده بنمائیم.

البته هدف ما اختصاص دادن تمام مطالب وبلاگ به هیئت نیست و تا جای که بتوانیم از موفقیتهای جوانان و پیشرفتهای شهرمان بنویسیم.

فعلا برا اون دسته از عزیزانی که شناخت زیادی از شهرستان اسدآباد ندارند مطالبی رو جمع آوری کردیم که اومیدوارم مورد توجه قرار گیرد :

شهرستان اسدآباد با مساحت 1195 کیلومترمربع ( 1/6 درصد از کل استان ) بین مدار 34 درجه و 35 دقیقه تا 34 درجه و 58 دقیقه عرض شمالی و 47 درجه و 50 دقیقه تا 48 درجه و 18 دقیقه طول شرقی قرار دارد. این شهرستان از شمال به شهرستان بهار و استان کردستان و از غرب به استان کرمانشاه ، از شرق به شهرستانهای تویسرکان و همدان از جنوب به استان کرمانشاه محدود می شود. به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در شاهراه اصلی از هر لحاظ بر آداب و رسوم این مردمان تاثیر گذاشته بعنوان مثال گویشهای متنوع ترکی، کردی، لری و فارسی اصیل اسدآبادی که به واقع یکی از غنی ترین زبانهای محلی میباشد را میتوان نام برد،

از تاریخ پیش از اسلام اسدآباد اطلاعات کافی در دست نیست، تنها میتوان به نام باستانی اسدآباد اشاره کرد که به آدراپانا معروف و زبان آنها پهلوی دری بوده . درزمان یزدگرد سوم بعد از غلبه مسلمانان ، اهالی اسدآباد تسلیم نشدند و بعد از پایداری زیاد متواری گردیدند در نتیجه شهر سقوط کرد و به تاراج رفت . دیری نگذشت که همه به فرمان سعدوقاص در محل امروزی ( اندکی به سمت قسمت جنوبی اسدآباد )  شهر جدیدی بنام سعدآباد بنا شد که همین اسدآباد کنونی است و در حال حاضر نیز عده ای از اهالی آنرا هنوز اسعد آباد تلفظ می نمایند.

شهرستان اسدآباد دارای آب و هوای نیمه خشک و سرد  بوده و رژیم بارندگی ان از تیپ اقلیم مدیترانه ای است متوسط بازندگی سالیانه شهرستان حدود 400 میلیمتر می باشد. ولی به دلیل قرار گرفتن در دشت حاصلخیز و جلگه بسیار غنی دارای پتانسیل بالای در کشاورزی و تولید دام میباشد.

از مهمترین ارتفاعات این شهرستان می توان به کوه قراولخانه اشاره کرد که 2648 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و کوههای آلمابلاق، کرکس، خانگورمز،  . همچنین مهمترین و پرآب ترین رودخانه این شهرستان نیز  رودخانه شهاب آقاجانبلاغی می باشد که از ارتفاعات اطراف دشت چهاردولی سرچشمه و با پیوستن به چند شاخه دیگر در دره دربند که به همین نام معروف است(رودخانه دربند) در فصلهای پر آب این رودخانه به گاماسیاب می پیوندد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( جمعه 84/11/14 :: ساعت 1:1 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مراسمات محرم
جشن غدیر
محرم
مرگ
السلام علیکم یا اهل البیت النبوت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 7130
» درباره من

هیئت پیروان شهداءشهرستان اسدآباد


» آرشیو مطالب
ماهانه

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
شرح و حال زندگی صالحین

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب